Monday 21 August 2017

Every Dream Mini Album

Dzisiaj chciałabym pokazać mini album, który przygotowałam z kolekcji The Peony Avenue Studio75.
Do ozdobienia albumu wykorzystałam duże arkusze papieru z tej kolekcji.

Today I would like to share a mini album which I decorated with papers from The Peony Avenue collection by Studio75.
I used 12x12'' papers from this collection.










Album przygotowałam na bazie, którą zrobiłam sama wg tutorialu Hidden Hinge Kathy Ortha. Dziękuję.

I created an album base following Kathy Ortha's Hidden Hinge tutorial. Thank you.



Album powstał dzięki mojej koleżace Gosi. Wyznaczyłyśmy sobie z Gosią wyzwanie na przygotowanie albumu. Gosi album można obejrzeć o tu - zapraszam.

This mini album was created thanks to my friend Gosia. We spoken the other day about making min album (we both like to make them) and decided to give yourself a challenge to create one. You can see Gosia's album here.

Serdecznie pozdrawiam!
Thank you so much for stopping by!
Joanna

17 comments:

  1. Cudowny album. Na czarnych stronach wygląda bardzo ciekawie:)

    ReplyDelete
  2. Pięknie ozdobiona okładka i środek :-D Mnie też zachwyciły czarne ,delikatne obramowania stron :-D

    ReplyDelete
  3. Piękny i delikatny. Sliczne kwiaty na okladce.

    ReplyDelete
  4. Przepiękny! I bardzo podoba mi się myśl na okładce. :-)

    ReplyDelete
  5. Asiu, uwielbiam takie zróżnicowanie,kiedy każda strona jest inna !Dużo ciekawego dzieje się w Twoim albumie:) Usciski*

    ReplyDelete
  6. Prześliczny albumik. Cudownie go ozdobiłaś. Super są te kieszonki :)

    ReplyDelete
  7. Zachwycający albumik :) :) :)

    ReplyDelete
  8. Fantastyczna kartka. Pełna świaztecznego nastroju. Podziwiam i pozdrawiam

    บอลพรุ่งนี้

    ReplyDelete
  9. Niesamowity! Tyle misternej pracy :)

    ReplyDelete
  10. very beautiful and so lovely work :) i like your good idea ,Thanks for the inspiration!

    ดูหนัง

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...